الاثنين، 18 يوليو 2011

اسف مؤقت

انا اسفه يا بنات انا عارفه ان فى اخبار كتير
انا منزلتهاش بس مش عارفه شكل
ستاردول دخل عليها دم وكل ما ادوس على حاجه فيها
يعلق مش فاهمه ليه والمشكله انه ميجبليش الحاجه الى انا عوزاها
ولله اول ما يرجع هنزل المواضيع كلها
وهنتهز الفرصه ديه واقولكم حاجه وهنزلكم صوره من جهازى ههههه


ملحوظه مهمه::

لا تعلم معني كلمة بااااااي نحن المسلمون نقلد الأربيون دون أن نعلم ماذا نفعل . ويقول رسول الله صلى الله عليه وسلم . الإنسان يقول كلمة لا يلقي لها بال تهوي به الى 70 طائفة في النار. ومعنى كلمة (باي) هي دمت في رعاية البابا وحفظه ونحن الأن نشرك بالله دون أن نشعروبدل ما نقول دمت في رعاية الله وحفظه نقول دمت في رعاية البابا و حفظه و الاسوء أننا نعلمها لأولادنا وربما تكون هي أول كلمة نعلمها لأطفالنا عندالنطق يقول الله تعالى .(إن الجاهل يعذر على جهله) . أنشرها بقدر ما إستطعت ولا تنطقها مرة اخرى .

شوفتوا المصيبه ديه يا بنات علشان كده
انا بحول اعود نفسى على كلمه سلام على الاقل او السلام عليكم ربنا
يغفرلنا كلنا يا بنات
وبتمنى من الكاتبات التعليق غعلى الموضوع ده علشان اعرف
انا حد قرأها وشكرا يا بنات


ولله انا لو منى يا بنات فانا دلوقتى افتحلكم البوم كامل للصور الى زى كده
لانى بحبها جدااا اتفرجوا عليا فى رمضان ان شاء الله
هلزء فى صورتى صوره لفانوس رمضان وكلمه الله هههههههه
هتبقى حاجه حلوه اوى
كل سنه وانتوا طيبين بمناسبه ان رمضان بقى قريب اوى
ســـلامــــــ

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق