الاثنين، 18 يوليو 2011

انزار

بجد يا بنات مش عارفة اقولكوا اية انا بتعب انا ومريم علشان نعملكوا مدونة حلوة 
وانتوا مافيش ولا كاتبة عايزة تكتب ولا حتى ترد على المواضيع بالتعليقات 
بصوا انا مش عايزة واحدة تزعل منى بس الموضوع زاد عن حدوا 
طبعا مش الكاتبات بس اللى ممكن امشيهم بردو المشرفات مش شغالين خاااالص
الا طبعا سوسو اللى هية فان بيكرطبعا الله يكون فى عونها لانها بتعملنا المجلة 
وكمان اكيد كل واحدة عندها حاجات فى بيتها بتمنعها انها متقعدش على الكمبيوتر
بس لو قالولى هسامحهم انما هما مش بيقولولى وكل يوم الاقيهم فاتحين 
فبجد حرام المهلة اسبوع دا لو ملاقيتش شغل من الكاتبات 
هشيلهم واجيب ناس تانين مش عايزة واحدة تزعل منى بس انتوا بتزعلونى
طبعا اللى قالولى اعزارهم هما روميساء وسارة انما الباقى لا 
ياريت اشوف شغل ياما هشيل المشرفين والكاتبات واخلى روميساء وسارة ومريم طبعا 
لانها صاحبة المدونة 
وشكرا

هناك تعليقان (2):

  1. هاي يا قمرر انا يمكن مبكتبش كتير وده لقلت الاخبار لي في ستار دول انما فتيات الغلاف بكتبها دااائمة وطول ما ستار دول فاضية انا هعمل دروس ميك اب وعلي فكرة totakhaledبقت نشيطة وبرافو عليها

    ردحذف
  2. اممممم طيب انا المشكله انى مش بلقى مواضيع ولله انا كتت بجمع صور ديكورات امبارح ولسه كمان النهارده وهحاول اكون نشيطه اكتر انشاء الله وهعلق على المواضيع كمان

    ردحذف